2008 08 17 Maldos vakaras

KVIEČIAME į maldos vakarą
„Įeikime per vartus“

Aš esu vartai. Jei kas eis per mane, bus išgelbėtas. Jis įeis ir išeis ir ganyklą sau ras.
Aš atėjau, kad žmonės turėtų gyvenimą, kad apsčiai jo turėtų.
Aš – gerasis ganytojas: aš pažįstu savąsias, ir manosios pažįsta mane, kaip mane pažįsta Tėvas ir aš pažįstu Tėvą. Už avis guldau savo gyvybę.
iš Evangelijos pagal Joną (Jn 10, 9. 11. 14-15)
Rugpjūčio 17 d. 19 val.
(po 18 val. Šv. Mišių)
šv. Apašt. Jokūbo ir Pilypo bažnyčioje
(Vasario 16-osios g. 10 - prie Lukiškių aikštės - Vilnius)

Vakaro programoje numatoma: mokymas, šlovinimas, adoracija, išpažintis, užtarimo malda.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Buvo gražu, labai... :)
Norėjau tik sužinoti, kas buvo tie, kurie meldėsi užtarimo malda už žmones? Ar čia tie patys DM komanda, ar buvo iš kažkur pakviesti svečiai?
Anonimiškas sakė…
:)
man kažkaip labai keistai nuskambėjo vieno vienuolio pasakymas pamaldų pabaigoje - "nesitikėkite, kad tokie dalykas bus kas mėnesį"... :( kodėl jis taip nusprendė? žmonėms tikrai reikia tokių sielai skirtų atgaivos vakarų.. :I
Jonas sakė…
Užtarimo malda meldėsi žmonės ir iš DM komandos, ir ne tik.
Anonimiškas sakė…
Jus, kurie meldžiatės užtarimo malda, žinau :)
smagu girdėti, kad yra ir daugiau tokių užtarėjų Vilniuj kaip kad jūs. o iš kokios bendruomenės yra tie jūsų pagalbininkai? klausiu apie juos todėl, kad norėsiu jų pasiteirauti - gal pas juos (toje bažnyčioje, kurioje jie renkasi) bus dažnesni tokie maldos vakarai nei pas jus?..
Jonas sakė…
Na jie ne vilniečiai - Kaunas ir Lizjė (Prancūzija).
Šiaip maldos vakarai bent jau praeitą sezoną kiekvieną pirmajį mėnesio 5dienį vykdavo Gailestingumo šventovėj, kiekvieną antrąjį 5dienį Aušros vartuose (pastarieji buvo daugiau jaunimui), dar anksčiau vykdavo pas joanitus Antakalnyje...

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Advento palinkejimas

DM info: Angelų sargų žaidimas