DM info: Bendruomenės diena ir rekolekcijos

Laba:)
1) Taigi apie Benduomenes diena:
Kaip sutarem kad butu faina taip ir padareme:) :
Si antradieni (vasario 27d.) - 19 val. i svecius pas mus ateina s.Igne, kalbesimes apie bendruomene - kas, kaip, kodel...
Neveluokite prasau.
Po to ketvirtadieni (kovo 1d.) - 19 val. bendruomeninis susitikimas vyks pas Jona sveciuose. Prigriebkite dar Siobeito bendroms vaisems...

2) Valio valio suradome vieta rekolekcijoms!!! :)
Pavasarines bendruomenes rekolekcijos vyks: balandzio 27-29 dienomis, Truskavoje (Kedainiu r.).
Visus jus dominancius klausimus apie gyvenimo salygas, kaina ir nuvaizavima iki ten patikslinsim, kai tik zinosim :)
O dabar prasome - rezervuokite si laika rekolekcijoms :)

Plaimintos dienos,
Leona

P.S. Toks padrasinimas buvo vakarykstis susitikimas... ir tokia viltis. Jezus.

Dėl jų aš pašventinu save,
kad ir jie būtų pašventinti tiesa.
Ne tik už juos aš meldžiu,
bet ir už tuos, kurie per jų žodį mane įtikės:
tegul visi bus viena!
Kaip tu, Tėve, manyje ir aš tavyje,
tegul ir jie bus viena mumyse,
kad pasaulis įtikėtų, jog tu esi mane siuntęs.
Ir tą šlovę, kurią esi man suteikęs,
aš perdaviau jiems,
kad jie būtų viena, kaip mes esame viena:
aš juose ir tu manyje,
kad jie pasiektų tobulą vienybę
ir pasaulis pažintų,
jog tu esi mane siuntęs
ir juos myli taip, kaip mane mylėjai.
(Jn 17, 19-23)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Advento palinkejimas

DM info: Angelų sargų žaidimas